SPSC contract (Sagam puntencontract)

Via het Sagam Supportcontract kunt u service-uren (uitgedrukt in punten) op voorhand aankopen aan voordeligere tarieven. Deze uren kunt u gebruiken voor om het even welke interventie, van preventief onderhoud tot installatie of herstelling. De punten vervallen niet en blijven dus geldig, ook volgend jaar.

U krijgt bovendien voorrang bij noodzakelijke interventies. Het supportcontract zal uw administratie rond interventies (facturen, rapporten,…) gevoelig vereenvoudigen en geeft een volledig overzicht van de prestaties. Bij eventuele defecten kunt u tevens een vervangtoestel huren. Dit contract geldt voor alle prestaties, en heeft tot doel de werking van uw prepress-configuratie te verzekeren. Mogelijke prestaties zijn:

  • Adviesverlening
  • Pre-installaties en installaties
  • Hotline support
  • Remote assistance
  • Herstelling Apple/Macintosh apparatuur
  • Colourmanagement-taken
  • Preventief onderhoud
  • On-site interventies
  • Verplaatsingen

In regie

Hebt u geen contract bij Sagam? Geen enkel probleem! U kan steeds in regie een beroep doen op onze specialisten.

Onderhoudscontracten

Het aanbieden van hoogwaardige apparatuur alleen volstaat niet. De toestellen dienen ook regelmatig onderhouden te worden om een continue en stabiele werking te garanderen. Een preventief onderhoudscontract houdt de volgende taken in:

  • Preventieve inspectiebeurten
  • Volledig nazicht
  • Onderhoud
  • Preventief vervangen van onderdelen

* Afhankelijk van het toestel zal het aantal nazichten variëren.

Uw voordeel?

Regelmatig nazicht vermindert storingen en bijgevolg ook onverwacht productieverlies.

Voor meer info, contacteer Stephan Duchi.